Terug

2 maanden gratis beloofd! Uiteindelijk vanaf aansluiting 15/8/2023 krijg ik al meerdere facturen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Proximus

12/10/2023

Beste,Proximus blijkt geen gehoor te hebben na mijn vele oproepen, en zelfs een ombudsman in te brengen.Ik werd beloofd bij aansluiting 15/8/2033 twee maanden gratis abonnement te krijgeb.Dit op twee adressenPostwegel 13 te beernemDienstweg havengeul 46 te Nieuwpoort.Ik krijg sedert de aansluiting alsmaar facturen.Geen twee maanden gratis dus.Bij meerdere oproepen via klantendienst krijg ik geen gehoor naar. Dit wordt niet ernstig genomen!!Ik heb dan de ombudsman ingeschakeld! Ook hier nog geen gehoor.Dit wordt een misselijke maar dure grap voor mij!Valse beloftes, facturen toesturen…. Maar hun fout erkennen dat kan blijkbaar niet!Ik ga blijven doorgaan tot ik mijn twee maanden gratis krijg EN de terugbetaling van de reeds betaalde facturen.Ik hoop nu via deze weg dat er eindelijk eens gehoor komt en deze zaak snel kan opgelost geraken. Opgelet! Ik heb al 1 telefoon gekregen met de vraag of ik mijn twee gratis maanddn niet gekregen heb. Maar daar is het dan bij gebleven!Wel al heel veel valse beloftes gekregen… maar er gebeurd niks.GrPhilip

Berichten (2)

P. V.

Naar: Proximus

13/10/2023

Beste, Wij hebben de facturen grondig nagezien en blijkt dat er toch een korting werd gegeven…. Maar geraak daar s aan uit aan die facturen. Een warboel.Echter betalen wij evenveel op ons 2de verblijf (nieuwpoort) havengeul 46 dan op ons hoofdadres (beernem)Wat ook is dat dit bedrag voor een 2dd verblijf bijna het dubbele bedraagt dan telenet. Wij betaalden 30 euro. Bij jullie id dit bijna 70 euro. Geen eerlijke bedragen toch?Graag dit even nazien en rechttrekken zodat ik mijn klacht intrek.Geef mij dezelfde prijs voor een 2de verblijf.Vergeet niet. Een 2de verblijf wordt amper gebruikt. In de wintermaanden zelfs niet!!En toch blijven betalen? Dit klopt toch niet.Dat gaat de reden zijn waarom telenet de prijs laag houd!MvgPhilip

Proximus

Naar: P. V.

23/10/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat u ook een dossier heeft geopend via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoopdossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-13-09.06.12.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002462756]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002462756]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform