Terug

2 maanden geen internet en geen oplossing in zicht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: Mobile Vikings

22/12/2023

Beste,Ik sloot me in oktober aan bij Mobile Vikings, het duurde al bijna een maand om nog maar een installateur te ontvangen.Uiteindelijk kwam deze toch en werkte alles prima.Nog geen 2 weken later viel alles uit en heeft sindsdien nooit meer gewerkt. Ik mailde en belde duizenden keren maar ze kwamen nooit met een oplossing. Ze blijven me zelfs tussentijds factureren. Ik krijg altijd het antwoord dat ze zullen terugkoppelen met een oplossing maar helaas...We zitten nu al bijna 2 maand zonder internet en zien geen oplossing in de nabije toekomst. Dit heeft ook zware impact gehad op de mogelijkheid om van thuis te kunnen werken.

Berichten (5)

Mobile Vikings

Naar: M. H.

22/12/2023

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 22 dec 2023 15:57 CETWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 22 dec 2023 15:56 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[W5JP20-50113] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[W5JP20-50113]

Mobile Vikings

Naar: M. H.

22/12/2023

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[W5JP20-50113]

M. H.

Naar: Mobile Vikings

22/12/2023

Beste,GSM: 0473276429Mail: Michaelhanssens@gmail.comProbleem:Beste,Ik sloot me in oktober aan bij Mobile Vikings, het duurde al bijna een maand om nog maar een installateur te ontvangen.Uiteindelijk kwam deze toch en werkte alles prima.Nog geen 2 weken later viel alles uit en heeft sindsdien nooit meer gewerkt.Ik mailde en belde duizenden keren maar ze kwamen nooit met een oplossing. Ze blijven me zelfs tussentijds factureren. Ik krijg altijd het antwoord dat ze zullen terugkoppelen met een oplossing maar helaas...We zitten nu al bijna 2 maand zonder internet en zien geen oplossing in de nabije toekomst. Dit heeft ook zware impact gehad op de mogelijkheid om van thuis te kunnen werken.

Mobile Vikings

Naar: M. H.

22/12/2023

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 22 dec 2023 16:01 CETWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 22 dec 2023 16:00 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[GDK93N-PLRDW] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[GDK93N-PLRDW]

Mobile Vikings

Naar: M. H.

22/12/2023

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[GDK93N-PLRDW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform