Terug

2 maand wachten op TV aansluiting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Proximus

24/06/2021

Hallo,Onze zoon woont in een individuele studio van “Beschut Wonen” (afdeling van een Psychiatrisch Centrum) en zit nu al +/- 2 maand zonder dat hij TV kan kijken.De verantwoordelijken van Beschut Wonen hebben maanden geleden reeds een aanvraag gedaan bij Proximus voor TV-aansluitingen in al hun studio’s. Maar bij een paar studio’s (waaronder die van onze zoon) is dit nog altijd niet in orde gekomen.Er werd hiervoor door Beschut Wonen herhaaldelijk contact opgenomen met Proximus, maar zonder resultaat.Deze toestand is onhoudbaar geworden: zowel voor onze zoon, voor ons als ouders, en ook voor de medewerkers van Beschut Wonen.

Berichten (6)

Proximus

Naar: L. V.

25/06/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192978108354]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: L. V.

25/06/2021

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2021-06-24-18.59.16.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192978110890]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192978110890]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

L. V.

Naar: Proximus

25/06/2021

Beste,Ik was deze morgen aangenaam verrast dat ik zo snel een telefonische reactie kreeg van Proximus.Een vriendelijke mevrouw heeft een en ander opgezocht, en legde mij uit wat vermoedelijk de oorzaak van dit probleem is.Daar het hier niet gaat over een contract met mijzelf, maar met Beschut Wonen, kan er i.v.m. deze klacht niet gebeld worden naar Beschut Wonen zélf, waar ik uiteraard begrip voor heb.Echter, toen ik nadien zélf belde naar een medewerker van Beschut Wonen, weerlegde deze de uitleg van Proximus, en stelde dat het probleem zich op een heel ander niveau voordoet. Er werd o.a. gezegd dat men bij Proximus heel goed weet wat er juist moet gedaan worden om dit probleem op te lossen. Dus zal onze zoon (psych. patiënt), blijkbaar nóg langer het Tv-kijken in zijn studio moeten missen. Hoelang gaat dit kat-en-muis-spelletje nog duren? Ik hoop dat hij dit nog kan volhouden, en dat zijn psychische toestand daardoor niet zal verergeren.Mvg, de bezorgde ouders.

Proximus

Naar: L. V.

25/06/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192978119206]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: L. V.

28/06/2021

Dag mevrouw,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192978174872]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

L. V.

Naar: Proximus

28/06/2021

Vandaag werd mij door Proximus nogmaals telefonisch bevestigd dat ze niet kunnen tussenkomen op mijn vraag omdat het hier niet gaat over een contract met mijzelf, maar met Beschut Wonen. In mijn vorig contact had ik al laten weten dat ik dit wel weet en daar uiteraard ook begrip voor heb.Het was mij vooral te doen om "slapende honden wakker te maken" en zo wat schot in deze zaak te krijgen.Toevallig werd er verleden vrijdag via Beschut Wonen aan mijn zoon gemeld dat Proximus vandaag (maandag) zou komen om het nodige te doen.Hij is hiervoor vandaag de ganse dag thuisgebleven: zonder dat hij zijn vrijwilligerswerk kon gaan doen en zonder dat hij kon gaan lunchen. Maar tevergeefs: Proximus is niet komen opdagen.Daar ik via deze weg dus geen oplossing kan krijgen in deze zaak, heb ik besloten dit dossier hierbij af te sluiten.Bedankt aan iedereen die toch geprobeerd heeft om hierbij te helpen en voor de morele steun.M.v.g.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform