Beste,Ik was deze morgen aangenaam verrast dat ik zo snel een telefonische reactie kreeg van Proximus.Een vriendelijke mevrouw heeft een en ander opgezocht, en legde mij uit wat vermoedelijk de oorzaak van dit probleem is.Daar het hier niet gaat over een contract met mijzelf, maar met Beschut Wonen, kan er i.v.m. deze klacht niet gebeld worden naar Beschut Wonen zélf, waar ik uiteraard begrip voor heb.Echter, toen ik nadien zélf belde naar een medewerker van Beschut Wonen, weerlegde deze de uitleg van Proximus, en stelde dat het probleem zich op een heel ander niveau voordoet. Er werd o.a. gezegd dat men bij Proximus heel goed weet wat er juist moet gedaan worden om dit probleem op te lossen. Dus zal onze zoon (psych. patiënt), blijkbaar nóg langer het Tv-kijken in zijn studio moeten missen. Hoelang gaat dit kat-en-muis-spelletje nog duren? Ik hoop dat hij dit nog kan volhouden, en dat zijn psychische toestand daardoor niet zal verergeren.Mvg, de bezorgde ouders.