Terug

2 maal gaat een zending verloren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

15/11/2023

Ik bestelde in oktober bij Goldentree in Lesce Slovenië een cosmetica product die via GLS zouden worden bezorgd maar kwamen nooit aan. GLS stuurt bewijs van levering maar is door iemand vreemd afgetekend. Ik dien klacht in bij Golden Tree, moet declaration of honour invullen en zij sturen mij opnieuw de zending. Wederom zelfde scenario en GLS stuurt opnieuw bewijs met een vreemde en zelfde handtekening. Uiteraard wil Golden Tree niet opnieuw een zending doen. Ik dring aan om een andere koerier te gebruiken of zelfs gewoon via aangetekend postpakket te sturen. Maar zij werken uitsluiten met GLS en nog nooit klachten gehad. Ondertussen heb ik mail gestuurd naar GLS België in Puurs. Die reageren zelfs niet eens. Oftewel mijn geld terug van Golden Tree of GLS die uitzoekt waar ze effectief geleverd hebben. Ik stelde zelfs voor aan Golden tree dat de chauffeur foto zou nemen van mij bij de aflevering aan mij persoonlijk. De handtekening/paraf komt niet van mij! Ik vrees eerder diefstal van de chauffeur : dit is een duur cosmeticaproduct ter waarde van 134,70€. Voor de tweede misgelopen levering heb ik opnieuw declaration of honor moeten invullen. Uiteraard wil Golden tree geen nieuwe levering meer opstarten. Ik vrees dat zij mij niet geloven. Heb zowel aan GLS als GoldenTree duidelijk gemaakt dat ik juridische stappen ging ondernemen. Golden tree wacht onderzoek GLS in Slovenië/België af en GLS reageert zelfs niet eens!

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. V.

16/11/2023

Beste Mevr Van SteenweghenIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik zie dat de chauffeursonderzoeken in ons systeem al gestart zijn op basis van uw klachten bij onze klantenservice.Ik constateer tevens dat uw verzender via GLS Slovenia al de nodige stappen ook heeft ondernomen om de juiste klachten in te dienen.Omdat ik nog geen reactie van de chauffeur heb ontvangen om uw pakketten te lokaliseren, heb ik deze bestanden doorgestuurd naar de depotbeheerder, zodat hij hierover antwoorden kan krijgen van de chauffeur die uw pakketten heeft afgehandeld.Zodra ik feedback van hen ontvang, neem ik zo snel mogelijk contact met u op.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. V.

20/11/2023

Beste Mevr Van SteenweghenNa onderzoek werden uw pakjes helaas niet teruggevonden.Deze werden verkeerd geleverd en chauffeur had de pakjes proberen te recupereren maar helaas zonder succes.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.Nogmaals onze excusesMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform