Terug

2 maal bedrag moeten betalen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

O. B.

Naar: De Watergroep

04/09/2025

Allen, Ik heb eind 2024 2x een factuur moeten betalen van de watergroep voor mijn voorschot, heb hun toen gemaild en en buiten een antword" we geven door aan onze diensten " heb ik niets meer vernomen.. Wel dat mijn voorschotten plots de hoogte ingaan sinds plaasten van de digitale meterstand, we hebben nooit zoveel moeten betalen!! Ik stuur jullie de factuur van de klachtmail en voorbeeld van de voorschot factuur Voorbeeld: Eind 2023 bedroeg ons voorschotfacuur 138,58€ en na het plaatsen van de digitale meterstand 273€ en wij gebruiken niet meer water dan in 2023


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform