Terug

2 jaren aangerekend op de eindfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Farys

22/03/2024

Beste, ik stuurde via een mail, de vraag waarom op mijn eindfactuur 2 jaren worden aangerekend. Namelijk 2023 en 2024. Volgens mij is dit foutief. Ik kreeg als antwoord dat er een verrekening gebeurt van het verbruik en een aanrekening PER JAAR. Dat begrijp ik allemaal, maar dat was de vraag niet. Mijn vraag was, waarom worden er 2 volle jaren aangerekend op mijn EINDfactuur van 2023? Dat u een volledig jaar 2023 aanrekent, zelfs al startte ik later op het jaar (april 2023), kan ik volledig begrijpen, maar niet dat u ook 2024 al meteen VOLLEDIG aanrekent, want 2024 is nog NIET TEN EINDE. Als dit zo wordt berekend, dan zit het er dik in dat Farys dit bij de volgende factuur opnieuw doet, omdat een deel in 2024 loopt en een deel in 2025. Dat kan toch de bedoeling niet zijn?

Berichten (2)

Farys

Naar: S. B.

22/03/2024

Geachte klant,Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen dit zo spoedig mogelijk behandelen. Mogen wij u vragen uw e-mail niet opnieuw te versturen, we verliezen uw vraag zeker niet uit het oog.Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden.Met vriendelijke groeten,Farys klantendienstOnek de snelste manier om uw klantzaken te regelen: via MyFarys, ons online klantenportaal op www.farys.be/myfarys. Wist u trouwens dat u er ook uw verhuis kan regelen?Farys - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1 - 9000 GentRPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBB----------------------------------------------------------------------------Si vous habitez dans une commune à facilités (Drogenbos, Linkebeek, Renaix ou Wemmel), vous trouvez la traduction de cet e-mail sur www.farys.be/fr/message-automatique.----------------------------------------------------

Farys

Naar: S. B.

25/03/2024

Geachte heer Bonneure  Wij bezorgen u - om redenen van privacy - een antwoord via een aparte e-mail.  U vindt meer informatie over ons privacybeleid op www.farys.berivacybeleid.  Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder via www.farys.be/contact of via het nummer 078 35 35 99.  Met vriendelijke groetenFarys klantendienstOorspronkelijke tekst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform