Beste, mijn laatste jaarafrekening elektriciteit dateert van 20/10/2020, meer dan 2 jaar ! Hiervoor heb ik sinds februari 2022 al 6 contactformulieren (Cases) ingevuld en naar schatting een 15 tal keer telefonisch contact opgenomen.Sinds april 2022 word mij vermeld dat er een IT probleem is, mei 2022 krijg ik per mail de bevestiging dat alles in orde is en de jaarfactuur kan opgesteld worden . In januari 2023 wordt mij telefonisch vermeld dat het IT probleem er nog is! Tussen mei 22 en januari 23 heb ik nog verschillende malen telefonisch contact opgenomen voor stand van zaken maar niemand bij Eneco blijkt dit probleem aan te pakken.Op het ogenblik zijn door Fluvius 3 meterstanden door gestuurd waarvoor een afrekening dient te worden opgemaakt! 1é - eindstand draaiende meter plaatsing digitale meter, 2é - jaar 2021, 3é - jaar 2022 , dat dit blijft aanslepen is totaal onaanvaardbaar, via deze weg zou ik graag van Eneco een correcte stand van zaken en juiste termijn vernemen wanneer ik de jaarafrekeningen mag ontvangen .Meeste dank , groeten Yvo.