Terug

2+2 promotie Carrefour

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

T. M.

Naar: Carrefour Belgium

19/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 9-11-2024 wilde ik het video games met een gele sticker in uw winkel kopen en genieten van de promotie/korting 2+2 die u had gemaakt. Echter, de beloofde promotie/korting werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen in de winkel in borsbeek. In andere winklels zoals Wavre of Drogenbos was er geen probleem om de korting te krijgen. Met vriendelijke groeten, Bijlagen: - Promotie/korting - Betalingsbewijs - Aankoopfactuur

Berichten (5)

Carrefour Belgium

Naar: T. M.

19/11/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Isabel G. (Carrefour) 19 nov 2024 17:25 CET Beste, Wij hebben uw bericht van vandaag in verband met uw aankoop van games goed ontvangen. Vente rapide of snelverkoop zijn lokale acties die verschillen van winkel tot winkel. Deze worden niet nationaal opgelegd. De Franse affiche verwijst niet naar de verkoopactie in Carrefour Hypermarkt Borsbeek. Kunt u ons foto's bezorgen van de producten gekocht in Hyper Borsbeek met een snelverkoop gele sticker en waarvan de prijs niet correct werd verrekend op het kasticket dat u al doorstuurde? De meest efficiënte wijze om te communiceren is rechtstreeks via onze klantendienst. Het zou dus handig zijn om ons tegelijk uw mailadres te bezorgen. Steeds tot uw dienst. Isabel Klantendienst Carrefour Belgium Je aanvraag №1834611 Onderwerp : @@REF_ID@8b4d016b8bede6cef5@REF_ID@@ Beschrijving : Beste, Wij hebben uw bericht van vandaag in verband met uw aankoop van games goed ontvangen. Vente rapide of snelverkoop zijn lokale acties die verschillen van winkel tot winkel. Deze worden niet nationaal opgelegd. De Franse affiche verwijst niet naar de verkoopactie in Carrefour Hypermarkt Borsbeek. Kunt u ons foto's bezorgen van de producten gekocht in Hyper Borsbeek met een snelverkoop gele sticker en waarvan de prijs niet correct werd verrekend op het kasticket dat u al doorstuurde? De meest efficiënte wijze om te communiceren is rechtstreeks via onze klantendienst. Het zou dus handig zijn om ons tegelijk uw mailadres te bezorgen. Steeds tot uw dienst. Isabel Klantendienst Carrefour Belgium Nog vragen? Bel gratis onze Klantendienst van maandag tot zaterdag van 8u30 tot 19 uur 0800 9 10 11 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. [43E1ZL-MWN7J]

T. M.

Naar: Carrefour Belgium

19/11/2024

Ziehier in bijlage de promotie 2+2 in Vlaanderen. De games hadden allemaal en gele sticker. Ik heb ze uiteindelijk niet gekocht omdat de promotie niet toegekend werd.

Carrefour Belgium

Naar: T. M.

20/11/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Isabel G. (Carrefour) 20 nov 2024 14:32 CET Beste, De foto van de Nederlandstalige affiche hebben wij goed ontvangen, maar hadden wij niet nodig. Het ging om de etikettering van de productenprijs die u betwist. Als producten een volwaardig etiket dragen dat aan de promotie beantwoordt, moet die prijs toegepast worden. Gezien u de aankoop niet deed, is het voor ons moeilijk hier nog verder op in te gaan. Steeds tot uw dienst. Isabel Klantendienst Carrefour Belgium Isabel G. (Carrefour) 19 nov 2024 17:25 CET Beste, Wij hebben uw bericht van vandaag in verband met uw aankoop van games goed ontvangen. Vente rapide of snelverkoop zijn lokale acties die verschillen van winkel tot winkel. Deze worden niet nationaal opgelegd. De Franse affiche verwijst niet naar de verkoopactie in Carrefour Hypermarkt Borsbeek. Kunt u ons foto's bezorgen van de producten gekocht in Hyper Borsbeek met een snelverkoop gele sticker en waarvan de prijs niet correct werd verrekend op het kasticket dat u al doorstuurde? De meest efficiënte wijze om te communiceren is rechtstreeks via onze klantendienst. Het zou dus handig zijn om ons tegelijk uw mailadres te bezorgen. Steeds tot uw dienst. Isabel Klantendienst Carrefour Belgium Je aanvraag №1834611 Onderwerp : @@REF_ID@8b4d016b8bede6cef5@REF_ID@@ Beschrijving : Beste, Wij hebben uw bericht van vandaag in verband met uw aankoop van games goed ontvangen. Vente rapide of snelverkoop zijn lokale acties die verschillen van winkel tot winkel. Deze worden niet nationaal opgelegd. De Franse affiche verwijst niet naar de verkoopactie in Carrefour Hypermarkt Borsbeek. Kunt u ons foto's bezorgen van de producten gekocht in Hyper Borsbeek met een snelverkoop gele sticker en waarvan de prijs niet correct werd verrekend op het kasticket dat u al doorstuurde? De meest efficiënte wijze om te communiceren is rechtstreeks via onze klantendienst. Het zou dus handig zijn om ons tegelijk uw mailadres te bezorgen. Steeds tot uw dienst. Isabel Klantendienst Carrefour Belgium Nog vragen? Bel gratis onze Klantendienst van maandag tot zaterdag van 8u30 tot 19 uur 0800 9 10 11 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. [43E1ZL-MWN7J]

T. M.

Naar: Carrefour Belgium

21/11/2024

Dus als ik het goed voor heb kan ik de games in borsbeek met een gele sticker kopen, als de promotie niet toegekend wordt kan ik bij jou terecht om een terugbetaling te eisen ? Mvg, thierry Meert

Carrefour Belgium

Naar: T. M.

22/11/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Isabel G. (Carrefour) 22 nov 2024 10:55 CET Beste, Nee verkoop en afrekening gebeurt via de winkel. Elk artikel moet aangerekend worden aan de prijs waarmee het geëtiketeerd is. Als dat niet het geval is, kan u met uw ticket en aankoop terecht in het onthaal van de winkel voor een rechtzetting. De winkel kent de voorwaarden waaraan zij lokale promoties aanbieden. Deze volgen wij niet nationaal op. Steeds tot uw dienst. Isabel Klantendienst Carrefour Belgium Isabel G. (Carrefour) 20 nov 2024 14:32 CET Beste, De foto van de Nederlandstalige affiche hebben wij goed ontvangen, maar hadden wij niet nodig. Het ging om de etikettering van de productenprijs die u betwist. Als producten een volwaardig etiket dragen dat aan de promotie beantwoordt, moet die prijs toegepast worden. Gezien u de aankoop niet deed, is het voor ons moeilijk hier nog verder op in te gaan. Steeds tot uw dienst. Isabel Klantendienst Carrefour Belgium Isabel G. (Carrefour) 19 nov 2024 17:25 CET Beste, Wij hebben uw bericht van vandaag in verband met uw aankoop van games goed ontvangen. Vente rapide of snelverkoop zijn lokale acties die verschillen van winkel tot winkel. Deze worden niet nationaal opgelegd. De Franse affiche verwijst niet naar de verkoopactie in Carrefour Hypermarkt Borsbeek. Kunt u ons foto's bezorgen van de producten gekocht in Hyper Borsbeek met een snelverkoop gele sticker en waarvan de prijs niet correct werd verrekend op het kasticket dat u al doorstuurde? De meest efficiënte wijze om te communiceren is rechtstreeks via onze klantendienst. Het zou dus handig zijn om ons tegelijk uw mailadres te bezorgen. Steeds tot uw dienst. Isabel Klantendienst Carrefour Belgium Je aanvraag №1834611 Onderwerp : @@REF_ID@8b4d016b8bede6cef5@REF_ID@@ Beschrijving : Beste, Wij hebben uw bericht van vandaag in verband met uw aankoop van games goed ontvangen. Vente rapide of snelverkoop zijn lokale acties die verschillen van winkel tot winkel. Deze worden niet nationaal opgelegd. De Franse affiche verwijst niet naar de verkoopactie in Carrefour Hypermarkt Borsbeek. Kunt u ons foto's bezorgen van de producten gekocht in Hyper Borsbeek met een snelverkoop gele sticker en waarvan de prijs niet correct werd verrekend op het kasticket dat u al doorstuurde? De meest efficiënte wijze om te communiceren is rechtstreeks via onze klantendienst. Het zou dus handig zijn om ons tegelijk uw mailadres te bezorgen. Steeds tot uw dienst. Isabel Klantendienst Carrefour Belgium Nog vragen? Bel gratis onze Klantendienst van maandag tot zaterdag van 8u30 tot 19 uur 0800 9 10 11 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. [43E1ZL-MWN7J]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform