Terug

14/10 werd de zending van een pakje overhandigd aan BPost,Zending niet ontvangen!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. M.

Naar: bpost

06/11/2023

19/10 pakje is nog steeds in verwerking bij BPost,contact opgenomen,dossier geopend,19/10 al de foto’s van aangekochte kleding,kopie verzendetiket en betalingsbewijs bezorgd aan Bpost vrijdagnamiddag 20/10!Op 24/10 ‘s morgens bericht ontvangen: pakje niet gevonden,dossier zou afgesloten worden…wat volgens mij wel erg snel is!Verzending is in handen van Bpost…maar jammer genoeg nog altijd in verwerking!???Graag een oplossing!

Berichten (4)

bpost

Naar: G. M.

07/11/2023

1-51514551683Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-51216011136 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt onze klantendienst telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,Klara C.bpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-NO4X6DK]

G. M.

Naar: bpost

27/11/2023

Beste,vrijdag in de namiddag bericht ontvangen betreffende een verloren gegane zending waarde 100€,pakje is niet gevonden! U vraagt om voor 28 november mijn rekeningnummer door te geven!Ik was afwezig en vandaag pas bericht beluisterd…en neen,ik ga niet akkoord!Het pakje is in handen van Bpost en jullie zijn hiervoor verantwoordelijk!Graag een ernstig onderzoek!

G. M.

Naar: bpost

26/12/2023

Jammer…Bpost heeft het dossier afgesloten!Ik had maar een verzekering moeten nemen bij het verzenden van het pakje????dus als ik het goed begrijp moet ik steeds een verzekering bijbetalen als ik bij Bpost iets wil verzenden…gaat het dan verloren als het in handen van Bpost is dan kan ik een vergoeding ontvangen!

bpost

Naar: G. M.

28/12/2023

REF 1-52417486145Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. Indien u bijkomende vragen heeft, raden we aan contact op te nemen met de klantendienst op het nummer 02 278 51 26 met vermelding van het dossiernummer 1-51216011136.Met vriendelijke groeten,Loa¯c A.BpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-O3BKX3X]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform