Beste, op 12 september had ik motorpech met mijn Peugeot 3008 in Ulm, Duitsland, op de terugweg van Oostenrijk. Wijzelf werden gerepatrieerd, onze wagen werd gesleept naar een Peugeot-garage in Ulm. Echter, toen begin november de wagen nog steeds niet was hersteld, en er ook geen zicht was op wanneer de wagen zou hersteld worden, heb ik een klacht ingediend bij de customercare van Peugeot. Die hebben me, tot nu toe, iedere week opgebeld met de melding dat er eigenlijk geen nieuws was. De enige info die ik krijg, is dat een onderdeel niet kan geleverd worden en dat er ook geen zicht is op levertermijn. Op mijn wagen staat bovendien een gehuurde dakkoffer die ik nu extra moet huren aan 70 Euro/week. Twee weken geleden nog heb ik een mail gestuurd met de vraag of de wagen niet kon gerepatrieerd worden (zodat de dakkoffer kon gerecupereerd worden), en met de vraag voor tussenkomst voor de verlenging van de huur van de dakkoffer. Ze hebben me toen beloofd tegen eind van de week (tegen 1 december dus) een oplossing aan te bieden. Maar tot vandaag nog steeds geen nieuws. Op 12 december is het dus al 13 weken dat mijn wagen vaststaat in Duitsland. Ik heb een financiering lopen waar ik iedere maand moet voor betalen voor een auto die ik eigenlijk niet heb. Ik wil er ook nog bijvertellen dat de wagen deze week 3 jaar is geworden, maar dat we ondertussen al 3 maal motorpech hebben gehad. Het enige positieve aan dit verhaal is dat mijn garage hier in Ieper ons wel gratis een vervangwagen heeft aangeboden, waar ze theoretisch gezien niet verplicht toe zijn.