Terug

1207

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. G.

Naar: Proximus

10/04/2018

Goedemorgen. Ik ben via mijn telefoonfactuur tot de constatatie gekomen dat de informatiedienst 1207 van proximus bijzonder duur is.Een oproep van 49 seconden kost mij 2,25 euro. Schandalig.maar goed, bij zo'n betalend nummer word ik van tevoren verwittigd, niet?Neen dus. Ik ging er van uit dat Proximus van de wetgever uit verplicht is om bij het begin van een gesprek de beller te waarschuwen en het tarief te vermelden, bij zulke betalende nummers.Heb ik het hier mis?Alvast bedankt om dit te bekijkenRoeland Geys

Berichten (2)

Proximus

Naar: R. G.

10/04/2018

Geachte mevrouw,Geachte heer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waar op internet en/of Proximus T.V. is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192939398132]

Proximus

Naar: R. G.

17/04/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform