Beste,Wij zijn al sinds vorig jaar oktober aan het wachten op een jaar van bij eneco in januari zijn we uiteindelijk ook overgeschakeld naar een andere leverancier de slot factuur is dan helaas ook niet gekomen door een storing bij fluvius deze storing is van de baan en Eneco heeft de meter standen dan ook ontvangen in de week van 27 september dit staat op mail door fluvius en telefonische bevestigt door een medewerker van Eneco op 29 september.nu +- 11 weken later heeft Eneco nog steeds geen factuur opgemaakt (die in ons voordeel gaat zijn) dit terwijl ze 6 tot 8 weken krijgen na ontvangst meterstanden. na een interne klacht bij eneco kreeg ik op 31/10 dat ik nog even geduld moest hebben...na een 2 klacht kreeg ik op 15/11 dat ik nog even moet wachten en dat dit 6 a 8 weken wachten is.. nu neem ik vandaag telefonische contact op met Eneco en zien ze inderdaad dat mijn factuur nog niet is gemaakt en verwijzen ze naar 15/11 dat ze toen een probleem bij hen vast hebben gesteld en dat ze zijden 6 a 8 weken wachten.. Ik maakte de vriendelijke persoon er attent op dat dit de tijd is die ze hebben om deze op te maken vanaf ontvangst van de meterstanden, en dat ik niet de duppen kan zijn van de interne problemen bij hun. En dat ik vroeg voor een extra vergoeding voor de extra wacht tijd, wat normaal is als wij vergeten te betalen komen er ook kosten bij. Deze factuur is een mooi bedrag in mijn voordeel... dus zij hebben er alle baat bij dit zo laat mogelijk te doen, wat een schande is voor zo een bedrijf. Daarbij wil ik ook de extra vergoeding waar ik recht op heb aangezien de problemen die zij hebben als ze deze al hebben niet door fluvius komt. Dit aangezien mijn huidige leverancier Engie hun jaar afrekening mooi optijd hebben opgemaakt ook in mijn voordeel en 3 weken tijd hier kunnen ze nog een voorbeeld aan nemen.Wij als consument staan steeds het zwakste!