Geachte mevrouw/heer,
Op 04/10/2023 heb ik bij uw maatschappij vlucht nr. KL1702/KL1269/KL9537 geboekt van Brussel naar de Faroe Islands voor 03/06/2024.
Omdat er een algemene staking heerste op de Faroe Islands, besloten we aanvankelijk de vlucht te annuleren, maar hebben ze nadien op 02/06/2024 omgeboekt naar een vlucht van Brussel naar Malaga op 03/09/2024.
Op 11/06/2024 heeft u mij in kennis gesteld van de annulering van deze vlucht. Daarvoor hebben we een klacht ingediend omdat dit een fout van 1 van uw medewerkers betreft. Bovendien is 1 van de vouchers waar we recht op hadden omwille van de herboeking verdwenen.
Gelet op het voorgaande verzoek ik om een terugbetaling van 1094,92€ door overschrijving op het bankrekeningnummer dat voor de boeking werd gebruikt of een om een herboeking van het ticket.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet
Klara Vlassak
Bijlagen:
· Kopie van vliegticket
· Kopie van de annuleringsverklaring