Terug

10024299 PC ERAZER ENGINEER X10 MD35182 NL

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: MediaMarkt

30/04/2024

Beste,Ik heb mij een gaming computer gekocht op 22/10/2022. Deze bleek na enige tijd niet meer te werken met name, het scherm gaf geen beeld meer (zowel via hdmi als sd aansluting). (Mijn scherm werkte nog, maar mijn computer werkte dus niet meer.) Vervolgens heb ik deze een eerste keer binnen gebracht ter herstelling. Ik heb deze binnen gebracht op 18/12/2023. Vervolgens kreeg ik deze terug en werd er mij gezegd dat ze mij een nieuwe pc hadden gegeven ter vervanging. Thuis bleek dit gewoon mijn binnen gebrachte pc te zijn en niet hersteld. Vervolgens heb ik hem binnen gebracht op 16/03/2024 voor de tweede keer ter herstelling. (Ik heb een ongeval gehad, dus er zat enige tijd tussen. ) Vervolgens mocht ik heb hem gaan halen. Toen werd er mij gezegd op het formulier dat de grafische kaart vervangen geweest was. Ik heb hem terug gekregen en het probleem was nog altijd hetzelfde. Vervolgens heb ik bij de tweede keer toen ik hem terug kreeg, alles gefilmd toen ik de doos open deed en de montage met de verbindingen met de schermen. Zodanig dat ik bewijsmateriaal heb, dat ik hem reeds niet hersteld terug kreeg en dat er bewijs is, wat op de documenten staat, niet overeen komt met de werkelijkheid. Aangezien ik aan het lijntje gehouden wordt, neem ik verdere stappen om het probleem aan te pakken, zoals test-aankoop in te schakelen, ... .

Berichten (9)

W. V.

Naar: MediaMarkt

30/04/2024

Beste, Dit zijn de foutmeldingen die ik had en dat na twee keer binnen brengen nog steeds nog niet hersteld is. mvg,Wim Van de Walle

W. V.

Naar: MediaMarkt

18/05/2024

Beste, Dit is een herinnering. Kunnen jullie mijn dossier behandelen. Alvast bedankt!Groeten,Wim

W. V.

Naar: MediaMarkt

14/06/2024

Beste, Na meer dan 1,5 maand en meermaals uitreiken naar jullie heb ik nog steeds geen reactie van jullie ontvangen. Ik informeer jullie dat als ik geen reactie ontvang van jullie, dat ik verdere stappen onderneem samen met Testaankoop. Met vriendelijke groeten, Wim Van de Walle wim.j.vdwalle@gmail.com 0478997800

MediaMarkt

Naar: W. V.

17/06/2024

Beste Sara Castelein,Bedankt voor uwmail over de klacht van de klant Wim Van De Walle.Om het dossier te onderzoeken heb ik meer info nodig.Gaat het over een winkel aankoop of een online bestelling? Winkel aankoop begint met een 4 en een 8tal cijfers, online is met een 2 en een 9tal cijfers.Als het eenreparatie betreft dan is het reparatienummer beginnend met 2/3 letters en dan een 8 tal cijfers.Is er reeds een dossier/incident lopende,dan is er een incident nummer: 6 cijfers een streepje en dan terug 6 cijfers.In afwachting van uwreactie.Met vriendelijke groet,NadiaSie erhalten nicht oft eine E-Mail von klachten@test-aankoop.be. Erfahren Sie, warum dies wichtig ist‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Nog vragen?Bezoek onzeFAQ-pagina.Volg ons: Media MarktBrusselsesteenweg 496, 1731 ZellikContact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:002645:61132---]

W. V.

Naar: MediaMarkt

31/07/2024

Beste, Het gaat over een online bestelling van destijds. Het factuurnummer is B048220000032815, zie bijlage. Reparatienummer is GZ61533661, zie bijlage. Mocht u nog item referenties zoeken, zie bijlages. In bijlage ook de communicatie, zie bijlage. Het is al twee keer binnen gebracht ter reparatie, twee keer zonder resultaat. En ik zoek een oplossing. Ofwel nog eens binnen brengen ter reparatie, ofwel een terug betaling en dan lever ik de pc terug. In bijlage, de nodige documenten waar u alle informatie kunt vinden voor dit dossier. Mijn klachtnummer is 10276565 en testaankoop aansluitingsnummer is 4671373-47. Mvg, Wim Van de Walle

W. V.

Naar: MediaMarkt

05/08/2024

Beste, U heeft geantwoord dat ik het nog een derde keer mag binnen steken ter reparatie. Ik zal dit doen, indien ik het ontvang en het toestel nog steeds niet werkt. Dan mag u het aankoopbedrag terug storten en dan geef ik Mediamarkt het toestel terug. Dank. Groeten, Wim Van de Walle

W. V.

Naar: MediaMarkt

21/08/2024

Dag, Het is ondertussen terug gestuurd om voor een derde keer hersteld te worden. Kunnen we anders afspreken dat ik de computer daar ter plekke in de Mediamarkt Zwijnaarde kan aansluiten op een scherm. Indien het scherm werkt, dan is het probleem opgelost. Indien het niet werkt is het probleem niet opgelost. Dit om discussies te vermijden, want ik krijg iedere keer reactie dat het hersteld, terwijl dit zo niet is. U heeft in de laatste communicatie zelf verklaard dat indien het nu nog niet opgelost is, dat ik het mag omruilen of terugbetaling krijgen. Een bon voor de aankoopwaarde is mij ook goed, dan koop ik mij wel nog een andere computer. Alvast dank. mvg, Wim

MediaMarkt

Naar: W. V.

26/08/2024

Beste klant,Bedankt voor uw bericht.Het is zeker mogelijk om het toestel ter plaatse te testen.Om dit met alle gemak te laten verlopen vragen wij u de kabel die u gebruikt om het toestel op een scherm aan te sluiten mee te brengen.Wij danken u voor het begrip.Met vriendelijke groeten,MediaMarkt Zwijnaarde‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Nog vragen?Bezoek onzeFAQ-pagina.Volg ons: Media MarktBrusselsesteenweg 496, 1731 ZellikContact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:002625:61313---]

W. V.

Naar: MediaMarkt

26/08/2024

Beste, Oke, ik zal het aansluitingsmateriaal meebrengen. Bedankt Mvg, Wim Van de Walle


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform