Beste,Ik heb mij een gaming computer gekocht op 22/10/2022. Deze bleek na enige tijd niet meer te werken met name, het scherm gaf geen beeld meer (zowel via hdmi als sd aansluting). (Mijn scherm werkte nog, maar mijn computer werkte dus niet meer.) Vervolgens heb ik deze een eerste keer binnen gebracht ter herstelling. Ik heb deze binnen gebracht op 18/12/2023. Vervolgens kreeg ik deze terug en werd er mij gezegd dat ze mij een nieuwe pc hadden gegeven ter vervanging. Thuis bleek dit gewoon mijn binnen gebrachte pc te zijn en niet hersteld. Vervolgens heb ik hem binnen gebracht op 16/03/2024 voor de tweede keer ter herstelling. (Ik heb een ongeval gehad, dus er zat enige tijd tussen. ) Vervolgens mocht ik heb hem gaan halen. Toen werd er mij gezegd op het formulier dat de grafische kaart vervangen geweest was. Ik heb hem terug gekregen en het probleem was nog altijd hetzelfde. Vervolgens heb ik bij de tweede keer toen ik hem terug kreeg, alles gefilmd toen ik de doos open deed en de montage met de verbindingen met de schermen. Zodanig dat ik bewijsmateriaal heb, dat ik hem reeds niet hersteld terug kreeg en dat er bewijs is, wat op de documenten staat, niet overeen komt met de werkelijkheid. Aangezien ik aan het lijntje gehouden wordt, neem ik verdere stappen om het probleem aan te pakken, zoals test-aankoop in te schakelen, ... .