Terug

10 rittenkaart en dan aanpassing regeling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: De Lijn

10/01/2024

BesteWij hebben een 10 rittenkaart gekocht om de kinderen met de bus te kunnen ophalen en afzetten bij indien nodig. Aangekocht eind 2023. We hebben hier een halte op +/- 100 meter, wat het gemakkelijk maakte. Nu zijn de regelingen gewijzigd, waardoor er bijna geen bus meer komt en waardoor deze kaart onbruikbaar is voor ons. Het was enkel daarvoor aangekocht. Er staan nog 7 ritten op. Kunnen wij ons geld terugvragen, aangezien jullie dienstregelingen gewijzigd zijn na aankoop van de kaart.Bedankt

Berichten (1)

J. M.

Naar: De Lijn

28/01/2024

graag retour...of er moeten opnieuw bussen rijden op tijdstippen van de scholen...Lijn 31 Denderleeuw


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform