Beste, in januari/februari 2023 zijn wij klant geworden bij TotalEnergies, na overstap van de vorige energieleverancier (zonder mede weten maar ja, dat is niet meer van belang). Wij hebben tot september 2023 geen enkele factuur ontvangen. Alle begrip, dat het in het begin wat moeilijk gaat met zo een overstap. Maar je kan mij niet vertellen dat dit 7 maanden moet duren. Intussen hebben wij ook niet stil gezeten, wij hebben na de eerste maand te ontdekken dat wij geen factuur hadden gekregen, meermaals telefonisch contact opgenomen. Telkens kwam het antwoord dat ze dit gingen bekijken. Opeens op 19 september 2023 krijgen wij niet 1 maar 3 mails met een voorschotfactuur! Dit is toch wel overdreven?We dachten dit zal een duplicaat zijn van 1 mail, wat per ongeluk is gebeurd, dat kan maar neen! Elke mail heeft zijn eigen maand, eigen bedrag! Factuur van januari met € 69,61 factuur van februari met € 94,44 factuur van maart met € 94,44!! Totaal bedrag van € 258,49 te betalen allemaal voor 5 oktober !! Dit kan echt niet.Enkele weken later, op 4 oktober 2023 krijgen wij dan ook niet 1 mail binnen, MAAR 7 mails!!!! Elk opnieuw een voorschotfactuur met elk een bedrag van € 113,15 te betalen voor 19 oktober dit is een bedrag van € 792,05 + € 258,49 = € 1.050,54!!!!!! Dit kan toch echt niet???? Het is niet van niet willen betalen, het gaat erom dat wij in al die maanden geen tegen communicatie hebben ontvangen, dat we ineens 10 facturen tegelijk ontvangen en moeten betalen voor een bepaalde datum en dat het totaal bedrag komt op 1.050,54 €! Dit gaat echt mijn hoedje te boven, dit gaat niet. Financieel is dit niet haalbaar voor ons, wij kunnen dit niet.Als dit elke maand op tijd werd verstuurd dan waren die problemen helemaal niet gekomen, maar ik heb mijn best gedaan om in die maanden een antwoord te verkrijgen.Het antwoord dat wij vorige week hebben ontvangen was: Ah mevrouw, dan zit er niets anders op dan een afbetalingplan. Maar waar gaat dit in hemelsnaam naartoe? Dit weiger ik te aanvaarden.Wij kunnen dit niet betalen en dus staan wij aan de muur gekegeld. Wij wensen graag een oplossing hiervoor en snel. Alvast bedankt.