Terug

10 kWh elektriciteit 84,15 euro bij Luminus?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. E.

Naar: Luminus

04/03/2024

BesteEr werd een factuur van 84,15 euro naar de leegstaande flat gestuurd voor het elektriciteitsverbruik van 6 kWh 's nachts en 4 kWh overdag. Ik belde de klantenservice en ze gaven me belachelijke excuses. Ik vraag me af wat de naam hiervan is? De gasrekening is nog niet binnen, ik ben benieuwd wat ze hem gaan sturen, ik wil dat dit in orde komt.

Berichten (2)

Luminus

Naar: K. E.

05/03/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: K. E.

06/03/2024

Geachte,Wij komen bij u terug op dit dossier.Uw slotfactuur bevat verschillende onderdelen. U vindt de gedetailleerde versie in de bijlagen van dit e-mailbericht. Op het einde van pagina 2 en begin van pagina 3 vindt u de verdeling van de bedragen:U betaalt Eur61,76 (excl. BTW) aan Luminus voor de levering van elektriciteit. Het grootste deel van deze kost bestaat uit de jaarlijkse forfaitaire vergoeding, zie afbeelding. Deze vergoeding bent u aan Luminus verschuldigd omdat u het contract vroegtijdig beeindigde m.a.w. in het eerste jaar na de start van levering:U betaalt transportkosten aan EliaU betaalt distributiekosten aan FluviusU betaalt heffingen en toeslagen aan de verschillende Belgische/Vlaamse overheden.Uw factuur is dus correct opgesteld en dientvoor 08/03/2024 betaald te worden. Bij gebrek aan betaling zal de invorderingsprocedure opgestart worden, met alle kosten van dien.Voor uw gasafrekening zullen we moeten wachten op Fluvius tot de vrijgave van uw EAN-code 541448820038856530. Deze zit nl. geblokkeerd in de systemen:Via deze link kan u zelf maandelijks controleren of uw punt al werd vrijgegeven door Fluvius:s:www.fluvius.be/nl/factuur-en-tarieven/vertraging-energiefactuurBij deze sluiten we de klacht af.Hoogachtend,Quality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform