Terug

10 dagen nodig om een vervang/nieuw toestel over te brengen van winkel in Deurne naar Lier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. J.

Naar: VANDEN BORRE

20/09/2023

Beste, ik kocht een waterkoker DEJELIN KYOTO DWK2200BL op 16/9/2023 in de winkel Van de Borre in Lier ( laatste stuk : toonzaal model ). Bij de aankoop sloot ik een direct replace garantie van 8 euro.Meteen stelde in vast dat het toestel serieus lekte.Ik nam contact op met service@vandenBorre.be met een vraag om een identiek nieuw toestel te voorzien in de winkel in Lier zodat ik maar één keer moest over en weer rijden. Deze gemakkelijke oplossing kent men blijkbaar niet bij Van Den Borre : ik moest het toestel eerst binnenbrengen in de winkel alvorens er een nieuw kon besteld worden. Blijkt dat er nog een in voorraad is in de winkel in Deurne. Om het toestel over te brengen naar Lier zou het tot 10 dagen kunnen duren : mooie reclame voor die direct replace service. Ondertussen zit ik wel zonder waterkoker en moet ik mij nogmaals verplaatsen om het nieuwe toestel op te halen.

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: M. J.

21/09/2023

Beste ,Bedankt voor je e-mail.Het spijt me om te horen dat je niet tevreden bent.Ik breng de verantwoordelijke dienst op de hoogte.Mijn collega's zullen uitzoeken wat er fout is gelopen en het nodige doen om dit in de toekomst te vermijden.Nogmaals bedankt dat je de tijd nam om ons dit te vertellen. Je opmerkingen laten ons toe onze service te verbeteren.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

M. J.

Naar: VANDEN BORRE

08/10/2023

Hebben jullie al gevonden wat er mis is ? Wat gaan jullie ondernemen om dit in de toekomst te vermijden ?

VANDEN BORRE

Naar: M. J.

09/10/2023

Beste,Je klacht werd doorgestuurd naar de betrokken diensten en winkel.Dit wordt intern besproken en behandeld.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform