Terug

1 jaar verder..

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Vanden Borre Kitchen

16/04/2023

In het voorjaar van 2022 werd onze keuken geplaatst door VDBKitchen. Onmiddellijk merkten we enkele gebreken op. We hebben alles meerdere malen telefonisch en op mail doorgegeven. 1 jaar later zijn de aanpassingen nog steeds niet gebeurd en is er geen zicht op wanneer dit alles eindelijk eens in orde zal komen. Op 23 maart zou eindelijk het einde in zicht zijn. Er was een afspraak gemaakt om de aanpassingen uit te voeren. Er werd uitzonderlijk verlof toegestaan op het werk zodat de werkmannen op het voorgestelde uur konden langskomen. Helaas was het wachten op Godot.. niemand kwam opdagen. 'Jullie bevestigende de afspraak niet, dus is ze geannuleerd' was de uitleg, terwijl er via mail bevestigd werd. Er werd nadien een ingebrekestelling verzonden via mail. We kregen een nummertje via de klantendienst en hoopten dat er eindelijk schot in de zaak zou komen. Helaas zijn we intussen al bijna 1 maand verder en nog steeds lijkt onze keuken ook maar het minste van de zorgen van VDBK. Er is TOTAAL GEEN opvolging. Het is niet te geloven dat zo'n bende onprofessionelen nog steeds tewerkgesteld is. Ook lijkt dit hogerop totaal niet van belang. Hoe kan je een klant zo lang in de kou laten staan? Gebreken: - een te kort deurtje onder de oven- een deurtje met beschadigingen- de frigodeur sleept tegen de rand omdat de platen aan de zijkant niet correct afgewerkt werd- de gehele afwerking laat ten wensen over- het gebrek aan communicatie- het gebrek aan oplossingen- het gebrek aan professionalisme- ..De ingebrekestelling werd samen met meerdere mails uit het verleden verzonden naar alle beschikbare mailadressen, samen met de opmerking dat techniekers enkel nog op vrijdagnamiddag zullen kunnen langskomen gezien wij niet langer verlof hiervoor wensen te nemen. Er is al te lang met onze voeten gespeeld. Het is niet aan te raden om met VDB Kitchen in zee te gaan. Referentie dossier CAS-08944-C0R9K3

Berichten (1)

Vanden Borre Kitchen

Naar: A. C.

17/04/2023

Beste,Ik schrijf u naar aanleiding van uw contact met onze klantendienst.We hebben kennis genomen van uw opmerkingen over de opvolging van uw aanvraagOp basis van uw opmerkingen hebben wij Vanden Borre Kitchen Gent-Oostakker vandaag opnieuw gelanceerd.Ik wil u meedelen dat uw bestand momenteel in behandeling is door de klantendienst in uw Vanden Borre Kitchen Gent-Oostakker.Ze doen er alles aan om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards,BrunoService ClientèleKlantendienstCustomer Services:vandenborrekitchen.be[Vandenborre Kitchen]------------------- Message d'origine ------------------- [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform