Terug

1 jaar na installatie zonnepanelen nog steeds geen injectievergoeding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. K.

Naar: FLUVIUS

30/11/2023

BesteOp 21/12/2022 installeerden we zonnepanelen die eind 2022 gekeurd werdOp 8/1/2023 werd installatie aangemeld bij fluviusOp 9/7/2023 kregen we bevestiging dar aanmelding verwerkt was door fluvius en actief isVandaag 30/11/2023 werd deze info nog steeds niet doorgegeven aan mijn energieleverancier.Gevolg : al 11 maanden injecteren we stroom zonder enige vergoeding hiervoor te krijgen.Al 11 maanden kan er geen correct voorschot worden berekendAl 11 maanden kan ik niet voir het beste injectietarief gaanSinds juli 2023 werd hiervoor meerdere malen via whatsapp kontaktgenomen met klantendienst. Er werd me geadviseerd om een officiele klacht te registreren en er zou zeker binnen de 14d kontakt worden genomen.Klacht heeft nummer 1000261249Maar zijn nu 1 maand later en nog steeds niets gehoord. Op ieuw kontakt opgenomen en krijg nu melding dat door nationale en internationale gebeurtenissen op de energiemarkt het drukker is dan normaal. Hallo?? Dit is echt mensen hun voeten spelen. Ondanks meermaals de vraag te hebben gesteld me telefonisch te kontakteren wordt dit niet gedaan.Tot grote ironie kreeg ik vandaag een adviserend bericht van energieleverancier om mijn voorschotbedrag te verhogen en dit gebaseerd op verbruiksgegevens…. Alleen mijn injectiemeterstanden worden niet in deze berekening meegenomen.Wat hoe wie kan ons hier aub in helpen dit op te lossen? Zodat we ook eindelijk vergoed worden voor onze investering, voor de levering van energie die dan door netbeheerder gebruikt wordt. We zijn hier gewoon bank aan spelen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform