Terug

1 geretourneerd artikel niet terugbetaald

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

O. G.

Naar: Sarenza.be

21/10/2025

Ik heb 2 artikels met ref. 4141000 (bestelling 31348261) geretourneerd, terwijl ze slechts 1 artikel hebben terugbetaald. In bijlage vindt u de retourlabel die ik gebruikt heb en de screenshot die bevestigt dat retour ontvangen werd (trackingcode XT409516716TS bij Chronopost). Sarenza beweert dat hun magazijn dat 1 artikel niet ontvangen heeft, wat niet klopt! Indien er gestolen wordt in hun magazijn, dan moeten ze er camera's ophangen; de klant mag hier geen dupe van worden!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform