Terug

1.400 EUR kosten aan Fluvius voor gevelcrepi

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: FLUVIUS

19/09/2022

BesteWij gaan de gevel van ons rijhuis isoleren en crepi'en om te helpen tegen de energieprijzen. De elektriciteit komt nog bovengronds binnen in onze woning, en hangt op onze gevel, met aftakking naar een buurman.Deze kabel zal minstens tijdelijk verwijderd moeten worden voor de gevelwerken.Fluvius geeft mij geen enkele betaalbare optie om dit op te lossen. Men wil mij enkel offerte geven tbv 1.400 EUR (!) om de kabel los te maken, in de grond te steken, switchen naar digitale gas- en elektriciteitsmeters en deze meters dan nog eens binnenshuis een verdieping naar beneden brengen. Allemaal zaken die ik niet gevraagd heb. Ik wil gewoon mijn gevel isoleren. Ook het werken met een wachtbuis is niet toegestaan door Fluvius... Ik sta met mijn rug tegen de muur en Fluvius kan aanrekenen wat men wilt. Omdat er een oude kabel op mijn gevel hangt die mijn eigendom niet is, moet ik 1.400 EUR betalen voor een oplossing. Telenet, ter vergelijking, komt ook binnen langs de muur en zorgt voor een goedkope ondergrondse oplossing, of zelfs gratis als ik bovengronds verkies.Ik heb al meerdere mails naar Fluvius verstuurd, maar ik krijg geen antwoord meer op mijn vragen ze laten enkel nog weten dat een wachtbuis geen optie is, hun offerte is te nemen of te laten dus.De technieker ter plaatse vertelde dat bij mijn buur dezelfde werken gratis zouden worden uitgevoerd als ik de offerte aanvaard. Op mijn vraag of een gezamenlijke offerte dan niet mogelijk is, krijg ik ook geen antwoord.Graag had ik een deftige en betaalbare oplossing gekregen van Fluvius.MVG


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform