Terug

€60 te veel aangerekend!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. K.

Naar: Proximus

06/11/2023

Ik heb reeds meerdere malen contact opgenomen ivm mijn factuur van augustus, waarop mij €60 te veel wordt aangerekend. Niemand die mij hiervoor een redelijke uitleg kan/wil geven… deze werd me aangerekend op het moment dat ik in Herentals ik de Proximus store was voor een aanpassing aan mijn abonnement… geen toeval volgens mij! Meteen erna bevond ik me in het ziekenhuis. Toch zou ik zogezegd €60 data verbruikt hebben buiten mijn bundel… wat sowieso niet kan, aangezien ik nog meer dan data genoeg had staan. Iemand opperde dat t om internationaal dataverbruik zou gaan, dat is al helemaal absurd, ik kom niet in het buitenland, laat staan buiten de EU! Ik wens dit dan ook niet te betalen! Het enige dat tot hiertoe ondernomen is, is dat er een zogezegde case werd opgemaakt, men zou me hierover zelf contacteren… maanden later nog niets gehoord! Zelf meerdere keren via de chat contact opgenomen, de laatste keer 2 uur geprobeerd een medewerker te spreken… toen weigerden ze zelfs om te antwoorden! Ik zou hiervoor graag snel een oplossing zien! Case nummer is 53147332

Berichten (1)

Proximus

Naar: G. K.

08/11/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens ons telefonish contact op 8/11.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-06-11.09.13.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002956501]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002956501]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform