Ik heb reeds meerdere malen contact opgenomen ivm mijn factuur van augustus, waarop mij €60 te veel wordt aangerekend. Niemand die mij hiervoor een redelijke uitleg kan/wil geven… deze werd me aangerekend op het moment dat ik in Herentals ik de Proximus store was voor een aanpassing aan mijn abonnement… geen toeval volgens mij! Meteen erna bevond ik me in het ziekenhuis. Toch zou ik zogezegd €60 data verbruikt hebben buiten mijn bundel… wat sowieso niet kan, aangezien ik nog meer dan data genoeg had staan. Iemand opperde dat t om internationaal dataverbruik zou gaan, dat is al helemaal absurd, ik kom niet in het buitenland, laat staan buiten de EU! Ik wens dit dan ook niet te betalen! Het enige dat tot hiertoe ondernomen is, is dat er een zogezegde case werd opgemaakt, men zou me hierover zelf contacteren… maanden later nog niets gehoord! Zelf meerdere keren via de chat contact opgenomen, de laatste keer 2 uur geprobeerd een medewerker te spreken… toen weigerden ze zelfs om te antwoorden! Ik zou hiervoor graag snel een oplossing zien! Case nummer is 53147332