Terug

€ 1 te weinig betaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: De Lijn

23/02/2024

juist , abonnement WEL niet verlengd , ik wel 19 ' om dat even te duiden , kost mijn geld ( €5.70 ) en eerst MOETEN luister naar reclame en . . . ! € 1 ! ! en de ontbrekende dienstverlening in jullie bedrijf ? meerder bericht en telefoons gedaan , zonder verbetering en geen antwoord , en zeg niet wij hebben geen klacht gekregen , excuus er is vertraging op de klachten = niet de zorg van de betaalde klant !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform