Terug

“Beste prijs-garantie”

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. K.

Naar: Dyson

19/12/2023

Beste, ik bestelde zaterdag 25/11 een multistyler via de website van Dyson. Tijdens het aankopen van mijn bestelling heb ik mij ingeschreven op de nieuwsbrief om toekomstige acties in het oog te houden. Dyson garandeert beste prijs-garantie. Wat houd dit in, als je 40 dagen na aankoop het artikel in een van de verkooppunten goedkoper vind dan krijg je het verschil terug. Mits het om de originele product gaat en geen tweedehandsartikel, ook moet het product dezelfde model en kleur hebben. Je moet ook een bewijs hebben dat het artikel goedkoper werd aangeboden. Nu een paar dagen na mijn aankoop zie ik dat mijn multistyler goedkoper wordt aangeboden op de website van Dyson zelf. Ik neem hiervoor contact op met Dyson. het duurt dagen vooraleer ik een antwoord krijg, hierna wordt er mij wijsgemaakt dat het om een fout gaat op de website die ondertussen gecorrigeerd is. Maar naar mijn weten moeten ze me alsnog het verschil terugbetalen aangezien ik voldoe aan de criteria’s voor de beste prijs-garantie. Daarna vertellen ze me dat ik geen recht heb op de terugbetaling omdat ik mijn artikel met een kortingscode heb aangekocht. Dit staat nergens vermeld onder de voorwaarden voor beste prijs-garantie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform