Beste, nav een defect aan de printer HP Deskjet Plus 4120 e, wil ik een klacht neerleggen over de service van MEDION. owv een defecte printer (geen connectie met wifi) binnen garantieperiode, hebben we op 13-9 telefonisch contact opgenomen met de helpdesk/garantiedienst van medion (tel 02/2006198). Ik heb toen heel duidelijk aangegeven dat het probleem is: DE WIFICONNECTIE. Er is zelfs voordien een professionele IT-persoon bij ons geweest (heeft 90 eur aangerekend), die duidelijk bevestigde dat het probleem ligt dat de printer geen wifi connectie maakt. Dus geen probleem vanuit onze internetverbinding, wel een probleem vanuit de printer. Op 13/9 heb ik ondanks deze info toch 58 minuten en 22 seconden! (schermafdruk van dit telefoontje heb ik bewaard) aan de lijn gehangen met jullie dienst. Om te besluiten dat we de printer toch maar best moeten opsturen. Dit is gebeurd. Nu krijgen we de printer terug. Blijkt dat nog steeds het probleem met de wifi connectie er is. ER wordt op het reparatiedocument continu verwezen naar de cartridge, totaal geen melding van de wifi connectie. Gezien deze printer nog in garantie periode zit, wensen we asap dat onze printer gerepareerd wordt of dat we een nieuw toestel ontvangen of dat we een terugbetaling ontvangen. Deze service vinden we allesbehalve. Gezien ik maar liefst een uur aan de lijn heb moeten hangen om achteraf te moeten vaststellen dat het probleem niet opgelost is, vraag ik een dringende oplossing en een tegemoetkoming voor mijn uur dat ik heb moeten afmelden van mijn werk. Ik zie graag asap een oplossing. Indien dit allemaal teveel gevraagd is, wens ik mijn terugbetaling van de printer en een compensatie van de verloren tijd. Ik kan al sinds 1 maand niet printen en het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik hoor graag spoedig jullie oplossing!! Dank u