31 december 2022 Referentienummer: 82172288 Beste Klant, Bedankt voor de melding. Om de klant snel een oplossing te bieden, heb ik meer gegevens nodig. Is het mogelijk mij de volgende gegevens te bezorgen?- Adresgegevens klant - E-mailadres klant- Telefoonnummer klant- Klant- en bestelnummerEr zat ook geen bijlage in de mail terwijl er wel naar gerefereerd wordt onder bijgevoegde bestanden.Alvast bedankt voor het antwoord. ------------------------------------------- Naam van de klant KOEN VAN ROMPAEYKlantreferentie SILVERCREST Waterkoker, 3100 W, inhoud 1,8 L Vermogen: 3100 W: Lidl retro-serieBeschijving van de klacht Beste, ik bestelde (een supermooie !!!!!) retro silvercrest groene waterkoker bij Lidl , supercontent maar tegenwoordig lekt ie , en ik bedoel geen klein beetje. ( Ik dacht eindelijk een koker waar een stevig volume in kan, eerst geen klachten, maar tegenwoordig waar komt al dat vocht vandaan? Zoooo spijtig want ik vind ie echt supermooi!!!!!!!!!Gewenst resultaat: Vervanging Met vriendelijke groeten, Annabel L. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.