Beste, ik heb een Easy Internetabonnement bij Telenet met een maandelijkse downloadlimiet van 150 GB. Meestal is dat genoeg, maar afgelopen maand hadden we ons surfvolume opgebruikt en dan val je volgens Telenet terug op een verlaagde snelheid tot de start van je nieuwe verbruiksperiode. Prima, want we hadden het toch niet nodig tot de start van de nieuwe periode. Die nieuwe periode startte, maar 2 dagen later surf ik nog altijd aan de onbruikbare snelheid van 1 mpbs. Ik heb meteen telefonisch contact opgenomen met de klantendienst, waar men vaststelde dat er inderdaad een probleem aan hun kant was en dat de technici zo snel mogelijk mijn probleem zouden oplossen. Een 2e contact via Whatsapp en een 3e contact telefonisch naar de klantendienst gaf hetzelfde resultaat: we zien dat er een probleem is, het wordt zo snel mogelijk opgelost. Ondertussen kunnen mijn partner en ik niet thuiswerken en moeten we verplaatsingen maken om elders te gaan werken, terwijl dat niet nodig zou zijn als Telenet haar afspraken zou nakomen en de afgesproken diensten zou leveren. Opzoekwerk leert dat ik niet de eerste ben met dit probleem. Op het forum netweters en bij testaankoop is meermaals dezelfde klacht te lezen. Ik verlies tijd en geld door het niet beschikbaar zijn van mijn internetverbinding. Ik wil graag dat dit ongemak zo snel mogelijk verholpen wordt. Mvg