Terug

+1000€ voor autosleutel.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

J. G.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

26/03/2025

Mijn autosleutel was defect. In Aarschot, VDH-groep, Ik ervaarde miscommunicatie, onkunde, arrogantie, ontving een verkeerde sleutel die bleek niet te werken. Tegenwerking, ongeloof, onbegrip en meerdere pogingen om de herstelkost aanzienlijk te verhogen! Uiteindelijk ben ik weggereden. De hoofdmagazijnier was de enige die mij uiteindelijk met respect heeft behandeld. Die moest mijn dossier wel laten classeren aangezie´n ik weigerde te wachten op factuur(zonder mededeling van kostprijs), dit heb ik moeten eisen en al had betaald. Daarna reed ik weg.. Mijn sleutel kan enkel de motor starten, de centrale vergrendeling werkt half. Als hoofgebruiker werd mijn vader verplicht om na zware operatie een volmacht en kopie van identiteitskaart te gaan geven. Toch werd mijn nummer niet opgeslagen maar werden hem enkele extra zogezegd nodige herstellingen aangeboden. Dit aanvaarde hij omdat de boodschap was dat ik anders niet kon vertrekken. Thomas Van de putte(balie) realiseerde zijn fout niet, het magazijn bestelde een verkeerde sleutel waarin de noodsleutel niet past. Mijn oude sleutel werd teruggegeven als reserve-sleutel(deze was dus stuk he) Ik heb mijn opties laten afwegen en kreeg nog de kans voor rechtzetting en zelfs tijdelijke vervangwagen... De kosten daarvan zouden ook aangerekend worden. Daarna ben ik vertrokken. Ik gebruik nu het ijzeren sleuteltje voor mijn deuren, de nieuwe kan de motor starten. Uiteindelijk 695euro +180€sleepkost, +bijkomende kosten die ik dus heb geweigerd. Daarbovenop werd mijn auto op 30cm van werkzaamheden geplaast. Vol stof stond die daar. Een magazijnier heeft mij gevraagd om mijn excuses te gaan aanbieden aan de balie omwille van de medewerkster die zich "emotioneel" voelde. Terwijl ik haar had geholpen het verschil te leren tussen een kapotte sleutel en een reserve. Ik ontving geen excuses omwille van deze opsomming aan desinformatie, miscommunicatie, hopelijk begrijpbare frustratie. Al deze fouten begonnen telefonisch met Thomas Van de Putte.

Berichten (1)

Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

Naar: J. G.

26/03/2025

Nummerplaat: Chassisnummer: Uw Mercedes-Benz Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw contact met Mercedes-Benz betreffende de klacht over de sleutelvan de heer JonathanGooris. Om de juiste ondersteuning te kunnen aanbieden, verzoeken wij dat de heer Goorisrechtstreeks contact opneemt zodat onze afdeling zodat de complicaties geanalyseerd kunnen worden. De klant kan hiervoor mailen naarcs.bel@cac.mercedes-benz.com. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben over deze aanvraag, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen, onder vermelding van referentienummer 13212822. Met vriendelijke groet, IsaKlantenservice België 00800 9 777 7777 (Gratis internationaal nummer) +32 26 20 03 08 (Nationaal tarief) Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht N.V., Gelissendomein 5, 6229 GK Maastricht, The Netherlands. Register No.: K.v.K. Limburg 33014909 Indien u dit bericht ten onrechte heeft ontvangen, wordt u verzocht ons onmiddellijk te waarschuwen en dit bericht te verwijderen. Wij danken u voor uw medewerking. Uw persoonsgegevens worden verwerkt in opdracht van lokale Mercedes-Benz rechtspersonen of geassocieerde algemene distributeurs. Voor meer informatie over de databeheerder van uw persoonlijke gegevens en de desbetreffende gegevensverwerking kunt u terecht op de website van Mercedes-Benz in uw land of op de website van de betreffende plaatselijke distributeur. Voor de algemene bepalingen over de verwerking van uw persoonlijke gegevens door alle Mercedes-Benz entiteiten verwijzen wij u graag naar de gegevensbeschermingsverklaring van Mercedes-Benz. --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform