Geachte mevrouw/heer,
Op 03/10/2025 kocht ik een iphone 17 pro (blue 512gb) op de orange website. Samen met een screen protector. totaal prijs 1451,90 euro.
Ik ben al 8jaar trouwe, professionele klant.
Op 06/10 ontvang ik de screen protector. Op de pakbon en factuur die ik achteraf via mail ontving is er alleen sprake van de screen protector. De bestelling van de iphone is spoorloos verdwenen, alleen wel van mijn rekening gegaan.
Dossier werd geopend bij Orange, na het wachten van 2 dagen opnieuw contact opgenomen (want ze hadden beloofd te bellen, niet gebeurd uiteraard), krijg ik de melding dat het nu zou worden geescaleerd en er nog eens 2 dagen moet gewacht worden.
Ik bekijk de facebookpagina van orange en zie dat sinds september al meerdere mensen in een gelijkaardige situatie zitten. En dat nog niemand een oplossing heeft.
Er is een ernstig probleem. Mensen kopen/betalen meer dan 1000 euro en orange en orange laat de bestelling 'verdwijnen'.
Er moet ernstig actie ondernomen worden want dit is oplichterij. Er wordt niet gecommuniceerd, geen erkenning gegeven dat er een probleem is, integendeel er wordt niets gezegd, er wordt gewoon gedaan alsof er geen probleem is.... terwijl mensen een voor een worden opgelicht, inclusief mezelf.
Uiteraard kan ik bankvoorschriften voorleggen, de pakbon, de ontvangen factuur, camera beelden van de postbode die het screenprotector afgeeft etc...
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- bankafschrift betaling
-orderbevestiging
-pakbon