Geachte mevrouw/heer,
Op 19/06, heb ik bestelling BE250617-20820873 doorgevoerd met gratis optie levering en installatie zoals op factuur vermeld.
Ik stel echter vast dat de installateurs dit nooit wouden doen omdat ik toch al een lift gehuurd had voor de frigo en ze dan uit gemak dit niet moesten installeren.
Dit heeft geleid tot dat ik alles zelf moest doen en bij het weghalen van plakband van de machine vernis is afgekomen en ik nu met een lelijk kleurverschil zit.
Nu ben ik al meer dan 2 weken bezig met contact te zoeken maar een oplossing blijft uit, en krijg telkens te horen dat het mijn fout is en dat ik geen installatie gekozen heb terwijl dit wel duidelijk op de factuur staat. telkens als ik de factuur doorstuur is er daarna geen respons meer.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 23/07 met een definitieve oplossing te komen alvorens ik juridische stappen moet nemen.
Met vriendelijke groeten,
Volgende wil ik achteraf zonder probleem aanleveren per mail:
- Kopie factuur