Terug

'service' na verkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: SAMSUNG BENELUX

09/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 19/06, heb ik bestelling BE250617-20820873 doorgevoerd met gratis optie levering en installatie zoals op factuur vermeld. Ik stel echter vast dat de installateurs dit nooit wouden doen omdat ik toch al een lift gehuurd had voor de frigo en ze dan uit gemak dit niet moesten installeren. Dit heeft geleid tot dat ik alles zelf moest doen en bij het weghalen van plakband van de machine vernis is afgekomen en ik nu met een lelijk kleurverschil zit. Nu ben ik al meer dan 2 weken bezig met contact te zoeken maar een oplossing blijft uit, en krijg telkens te horen dat het mijn fout is en dat ik geen installatie gekozen heb terwijl dit wel duidelijk op de factuur staat. telkens als ik de factuur doorstuur is er daarna geen respons meer. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 23/07 met een definitieve oplossing te komen alvorens ik juridische stappen moet nemen. Met vriendelijke groeten, Volgende wil ik achteraf zonder probleem aanleveren per mail: - Kopie factuur


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform