Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Levering nooit gehad/ik wil een terugbetaling
Beste, Ik heb op op verschillende manieren contact opgenomen met Tinking. ik heb meermaals via e-mail contact opgenomen, ook via messenger op de pagina van de zaak en andere sociale media platformen. Vandaag 11/10/2024 tussen 12U30 EN 12U 45 er nam niemand op en nadien werd ik teruggebeld. het gesprek was zeer kort toen ze mijn naam hoorde heeft ze het gesprek zo vlug mogelijk afgerond door te zeggen dat ze mij zo dadelijk zou terugbellen. Dit is niet gebeurd. Ik hoef mijn bestelling niet meer dit is al van Augustus dat ik wacht en wil zo snel mogelijk mijn 99 Euro teruggestort zien. In bijlage kan u de bewijzen vinden van de meerdere pogingen tot contact en de betaalbewijzen van de bestellingen die ik nooit gezien heb.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten