Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling wordt niet geleverd
Ik bestelde op 19 juli vitamines bij sanalyslab. Ik betaalde direct 188,85 euro. Er is nog steeds niets geleverd, ondanks verschillende mails vanwege mij (op 18 juli, 22 augustus, 13 september en 2 oktober). Ik heb ook gebeld op 9 oktober, maar de telefoon werd niet opgenomen. Ik wil ofwel mijn bestelling krijgen ofwel mijn geld terug.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten