Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Kapot gekocht artikel
Wij hebben via een reseller een Ritello gekocht van 3000euro op afbetaling. Na 1 week begint de ritello brandlucht te verspreiden.De domiciliering is nog eens niet in orde gebracht bij de bank want dat moest voor 12/3 en het toestel is al kapot.Klantendienst zeggen ons dat we het toestel zelf moeten binnen brengen in een winkel van een reseller.Hebben we op zoiets nog 2 weken herroepingsrecht? want iets van 3000 euro wat binne de week kapot is en dan zo een klantendienst daar heb ik liever geen product van.Moesten ze het toestel vervangen zou ik nog akkoord mee gaan maar we moeten betalen voor iets wat ik weet nie hoelang terug zou moete gestuurd worden?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten