Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Garantie auto
Beste ,Mijn wagen is nu bijna 5 weken in de garage met een garantieprobleem.nu blijkt er iets te zijn met het vorige onderhoudshistoriek van de vorige eigenaar en willen jullie de garantie weigeren.Ik denk niet dat ik iets met de vorige eigenaar te maken heb en eis dat jullie je plichten nakomen en het verder dan maar uitvechten met de verkoper.Na 5 weken zonder wagen ,geen vervangwagen zou ik graag wel weten wanneer ik mijn wagen terug heb.Indie niet ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.Mvg,
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten