Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met terugbetaling
Beste, ik bestelde een aantal weken geleden bescherming en verzorg artikelen, bij praxisdienst. Het befaamde bedrijf die zogezegd al jaren gespecialiseerd is in specifiek verzorgmateriaal voor ziekenhuizen, waaronder handgel, mondmaskers, handschoenen, enz. Maar om de één of andere reden lukte het niet om mijn goederen te leveren. Na 3 weken heb ik dan contact opgenomen, want ik wist van niks (geen track en trace link of bevestiging van overschrijving) enkel de betaal gegevens en bevestiging van bestelling. En dan kreeg ik antwoord dat het door de corona crisis en de grote vraag wat langer kon duren. Uiteindelijk na weken geen nieuws heb ik opnieuw contact opgenomen om de bestelling te annuleren met de vraag om mijn geld terug te storten (ging om 109 euro) na 2 w nog niks te ontvangen weer contact opgenomen met zeer kritische vraagstelling of hun bedrijf wel betrouwbaar is, kreeg ik weer een hele mail met talloze redenen waarom het niet lukte om mijn geld terug te betalen en dat het zeker zou gebeuren. Nu zijn we echter weer 3 weken verder en Ik heb veel geduld opgebracht voor deze uitzonderlijke situatie maar nu wil ik echt mijn geld terug.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten