Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Blijvend rekeningen sturen
BesteIk ben even bij weight watchers geweest en ik heb na mijn laatste betaling mijn abonnement opgezegd maar ik blijf maar facturen krijgen en weet niet vanwaar het allemaal blijft komen. Mijn verstand kan dit allemaal niet meer aan! Ik wil dat dit stopt!
geen openstaande rekening
Beste,mijn vrouw en ik hebben reeds mails gestuurd i.v.m. weight watchers.Toch zet u in uw email dat er geen gevolg is gegeven aan uw mail.De laatste mail had ik u nochtans geschreven dat ,indien u blijft pushen, ik via test aankoop dit zou aanklagen dus bij deze.mijn vrouw , Scholiers Patricia, gekend bij u onder kenmerk 23104682 heeft ook al een mail doorgestuurd waarin weightwatchers zelf bevestigd dat het abonnement telefonisch is opgezegd en dat er geen verschuldigde bedragen meer zijn.Ondanks deze mails naar u, volhard u in de boosheid en dreigt u met incassokosten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten