Meest recente klachten

A. P.
24/04/2025

annulering van tickets

Ik dien een klacht in wegens onterechte annulering van tickets TML. ik kan geen telefonisch contact maken met dit bedrijf. Wij hebben geen annulering aangevraagd en hebben van heb ook een confirmatie mail gekregen van de betaling van de tickets. Deze waren ook via het account TML reeds geregistreerd. Ik wil gewoon mijn twee tickets terug.

Afgesloten
G. D.
6/09/2021

Problemen met terugbetaling

BesteIn afwachting van het gesprek tussen mijn vriendin (Jill) en jullie customer service ben ik tot de conclusie gekomen dat we hier onterecht benadeeld worden door jullie beslissing.Mijn vriendin kocht tickets voor jullie evenement Tale of Us op 8 augustus 2021.Met de huidige pandemie waar we nog steeds in verkeren besloot ze om een refund protection erbij te nemen en te betalen. Just in case worst case scenario happens.De dag zelf gebeurt wat zich altijd kan voordoen, ze valt ziek uit. Niks aan te doen. Gelukkig kan ze beroep doen op haar refund protection. Helaas, start de miserie hier pas.Ik moet helaas vaststellen dat er via allerlei excuses geweigerd wordt om het geld terug te storten.“1 van de 2 tickets zou geclaimt zijn”“Regel het met booking protect want wij staan daar los van.”Eerlijk gezegd sta ik hier van versteld. Een organisatie als paylogic waar we in het verleden al enorm veel tickets via gekocht hebben en hopelijk in de toekomst nog zeker gaan kunnen doen, gaat nu voor om en bij de 60 euro, een refund weigeren voor redenen die ongegrond zijn of alleszins niet duidelijk gecommuniceert zijn.Jill heeft wettelijk gezien (en volgens jullie algemene voorwaarden) een doktersbriefje voor 8 augustus.Als je dan op algemene voorwaarden klikt lees je een heleboel voorwaarden waaraan je moet voldoen.1) De dokter mag geen familie zijn.2) De dokter moet gekwalificeerd medicus zijn3) Dokter bevestigd fysieke of mentale aandoening die u belemmert om het evenement bij te wonen.Jill beantwoordt aan al deze criteria dus zou het enkel een formaliteit moeten zijn om een refund terug te vragen.Om dan als één van de antwoorden te horen te krijgen “regel dit met booking protect, wij staan daar los van” is echt een teken dat je ons wil doorsturen in de hoop dat we er geen moeite meer in zullen steken. Jullie werken met booking protect niet wij. Waarom zouden wij nu plots alles moeten regelen? Hebben we nu net hiervoor niet extra betaald?Blijkbaar zou er 1 ticket geclaimt zijn, wat Jill ten stelligste ontkent. Tenzij dit gebeurt bij de aankoop van de ticketten dat er automatisch 1 ticket geclaimt wordt. Dan zou dat de enige mogelijke reden kunnen zijn.Deze 2 ticketten zijn uiteindelijk niet gebruikt, iets dat jullie ongetwijfeld kunnen checken in jullie database.Rest mij enkel nu nog de enige vraag te stellen, wat is nu eigenlijk het probleem in deze situatie en het nut van zo’n “Refund protection”? Ik hoop op een spoedig antwoord.Met vriendelijke groetenGlenn DaemsPS: tot zover geen reactie gekregen, dit is ondertussen al 2 weken geleden en nog steeds GEEN geldige of duidelijke reden WAAROM we ons geld niet terugkrijgen gecommuniceerd. Ik kan helaas geen afbeelding uploaden in dit kader, maar heb een printscreen van hun site genomen hoe de optie 'Refund Protection' naast de aankoop van een ticket staat en dus ZEER misleidend is.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform