Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Oxygen Fitness Eke/De Sterre Compensatie corona fitnessabonnement
Beste,Door corona kon ik geen gebruik maken van mijn abonnement in de fitness. Mijn abonnement loopt van 17/06/2020 - 16/06/2021. Door corona heb ik slechts 3 maanden op 12 betaalde maanden gebruik gemaakt van het aanbod vanuit de fitness.Iedere maand, heel het jaar door, werd het bedrag van € 38,99 van mijn rekening gehaald.Het is een jaarabo dus heb ik het recht dit te stoppen, alsook kan ik door een verhuis er geen gebruik meer van maken door de verre afstand. Sinds 13/04/2021 tot vandaag 10/06/2021 mail ik met de vraag tot dialoog en hoe we dit samen kunnen oplossen, een oplossing voor beide partijen. Ik sta open voor communicatie. Ik kreeg tot vandaag geen antwoorden, behalve dat het wordt besproken, ik dan maar moet komen fitnessen en verlengen. Deze oplossing, zoals omschreven, is niet haalbaar.Ik wens een klantvriendelijk aanbod waarbij (een stuk van het ) betaalde bedrag wordt terug betaald. Een stuk omdat ik het graag menselijk aanpak en rekening houd met de voorbije periode die voor velen zwaar was.Alvast bedankt.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten