Meest recente klachten

V. V.
13/11/2020

Nalatigheid service hoorapparaat

Dag BesteIk handel in de naam van mijn vader daar deze 91 jaar oud is en niet meer mee is met huidige manieren om klacht neer te leggen om zo toch een overeenkomst te kunnen afdwingen .Het gaat om een van de twee hoorapparaten die defect zijn en waar hij ondertussen al 2 maanden op wacht .Bij de aankoop en op het garantiebewijs staat dat hij 5 jaar garantie heeft en nu vragen ze bij deze reparatie ook al 100 € .Als hij dan belt om te vragen of het hoorapparaat nog niet gereed is dan komen ze af met dat er iets is misgelopen met verzending en dat het naar het verkeerde land is gestuurd .Ik vind dat zulke dure hoorapparaten wel een degelijke service mogen hebben en niet 2 maanden moeten wachten op een herstelling .Naar aanleiding van mijn mail heeft de secretaresse mij telefonisch gecontacteerd op maandag 9 november 2020. Zij melde dag het apparaat op 9 september 2020 werd binnengebracht omdat er een defect was. Zij melde dat de scan verloren is gegaan. De uitbater Loyens Olivier is slordig in zijn administratie (woorden van de secretaresse). Daarmee hebben zij pas op 13 oktober 2020 gezien dat ze de scan die gemaakt opnieuw moesten doorsturen (mij is niet duidelijk of ze het vergeten zijn of dat het verloren gegaan is). Ondertussen zijn wij reeds meer dan een maand verder en er is nog steeds geen hoorapparaat. De secretaresse zou mij verder op de hoogte houden deze week (niets gehoord). Vandaag 13 november contact gehad met de zaakvoerder. Hij ging nakijken en mij vandaag nog terugbellen. Alweer niets gehoord.Hoe kunnen wij dit verder oplossen om mijn vader zo snel mogelijk te helpen. Niets is zo vervelend als niet goed horen.Valentin Voets zoon van Guilliame Voets de gedupeerde

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform