Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Oplichting
Beste , in maart hadden we problemen met bedwantsen ongediertebestrijding Vleminckx kwam dit oplossen. Ze hebben komen gif spuiten en stomen in totaal 1100 euro kwijt . Ze moesten nog terug komen in mei op na te komen kijken of alles weg is . Ze azijn nog steeds niet geweest , heb ze wel zeker 50 keer aan de lijn gehad en altijd als antwoord we bellen jou terug om een afspraak te maken . Nu zijn ze zelf niet meer bereikbaar ! Ook gemerkt dat ik 2 maal bij hun op aan andere rekening heb overgeschreven . Hier klopt echt iets niet
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten