Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Aanmaning betaling voor teruggestuurde goederen
Beste,Het incasso Buro Omerus blijft me lastig vallen met aanmaning tot betaling van zaken die retour gegeaan zijn naar Zalando.Ik bestel al jaar en dag op Zalando en had ik het verleden bijna nooit problemen. Sinds iedereen online besteld met Corona loopt het toch regelmatig mis. Verkeerde zaken, gebruikte zaken, kapotte zaken of als je terug stuurt zit er volgens hen iets niet in de doos.! Ik volg het nu nauwer op omdat het altijd wel iets is, maar blijf inderdaad wel bestellen.Nu dreigt men in dit geval met gerechterlijke procedure ... maar voor iets wat zij in hun magazijn niet terug vinden.Dank
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten