Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Oma's ijs betaald niet
Beste, vorig jaar hadden we een dancing afgehuurd om ons concept House Garden te realiseren. We werden hier gecontacteerd door ene Ed Raket - Eddy jaspers, hij zou samen met zijn toenmalige vrouw, een kraam hebben (roos), vol eten, pasta's en snoepgoed. Hij zei me dat ze in een testfase zaten en dat ze graag bij ons eens wouden uitproberen. Ik sprak met de man een bedrag af van 250€. De inkomsten waren voor hen. Op de dag zelf zei deze man mij dat ze me nadien gingen betalen. Een gentlemen agreement. Geen probleem. Na een tweetal weken bleek meneer in geldproblemen te zitten, ik moest wachten. Dat deed ik ook. Weken gingen voorbij en nadien trachte ik hem nog eens te proberen en hij ging betalen. Na een week werd ik overal geblokkeerd. Eddy en zijn vrouw, chantal, zaakvoerder van oma's ijs, waren samen aanwezig op het domein. We trachte chantal te contacteren, waarop mevrouw met advocaten dreigde te komen (maar wij staan in ons recht). Na bewijs te laten zien van haar man, ging ze akkoord met de betaling. Ze ging me een week later contacteren. Echter heeft ze ons nadien geblokkeerd. Wij hebben onze rechtsbijstand aangesproken. Maar willen dit liever op een vriendelijke manier oplossen ipv hen voor het gerecht te slepen. hopende dat het via jullie misschien lukt. In feite moesten ze ondertussen maar 200€ betalen. Dit omdat deejay ed raket, voor een deejay perfomence 50€ kreeg. Maar we vragen nu toch het volledige bedrag, dit als schadevergoeding door hun gedrag en omdat het al bijna een jaar aansleept.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten