Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Na afzeggen contract(telefonisch) toch domiciliering niet stopzetten.
Beste, Ongeveer 3 jaar geleden liet ik mij op het internet verleiden tot een obscure datingsite. Hier werd gezegd indien nu lid te worden krijg vermindering de eerste 3 maand en ook de kans om dit op te zeggen binnen die 3 maand. Na lid te zijn zag ik na 3 weken dat dit een lege doos blijkt te zijn. Om dit op te zeggen moest ik wat opzoekingswerk doen en vond daar een telefoonnummer. Na het bellen met een rare dame werd mij verzekerd dat dit contract stopgezet word na die 3 maand. Na 9 maand viel mij 1ste keer op dat er nog steeds geld van mijn rekening ging niet 1 keer maar nu soms 2 keer maandelijks. Heb dan onmiddellijk tegen mijn bank gezegd om dit te blokkeren. Nu blijf ik brieven krijgen van Thermys& Dyke voor contract breuk? Ik ben niet het enige geval er zijn nog honderden klachten tegen dit bedrijf duidelijk een scam . Moet ik mij hierover zorgen maken?Mvg JDW
NOVALNET AG
Beste,op 29/12/22 is er bij onze zoon 25€ van zijn rekening gegaan van NOVALNET AG, zogezegd een domicilliëringsopdract en nog een verwijzing info hwl com. Hij wist niet vanwaar dit kwam. Op 03/01/23 is er opnieuw 8€ van NOVALNET AG afgegaan met als mededeling: kosten onbetaalde domicil (BTW inbegrepen). Ook nu weer een raadsel van waar ze het halen... we hebben NOVALNET AG op blokkeren gezet. We hebben gezien dat er nog al een klacht over NOVALNET bij jullie is toegekomen. Hoe kunnen we vermijden dat er nog geld van onze zoon zijn rekening zal verdwijnen? Bij de andere klacht werd geschreven dat ze het blokkeren van de rekening ook telkens weer ongedaan konden maken, en na het geld te ontvreemden terug op blokkeren konden zetten. Moeten we schrik hebben dat ze aan geld van zijn spaarrekening kunnen? Hoe kunnen we vermijden dat ze nog geld kunnen afhalen? Het lijkt ons ook raar dat ze eerst 25€ wegnemen om dan 4 dagen erna 8€ weg te nemen wegens: kosten onbetaalde domicil.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten