Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem moto
Beste ik de moto integra750 2018 met 3236km gekocht 12/o4/2023 heb van begin augustus problemen dat hij niet meer automatisch schakeld maat omdat hij jaarlijkse verlof ging moest ik hem 28 augustus binnen gedaan en tot hier toe heb ik mijn moto nog iet terug in bezit krijg altijd te horen dat druk is en dat ze niet vinden ben al 8 weken aan wachten en er is nog geen veruitzicht en vind dat het lang genoeg geduurd heeft moet een oplossing komen of mijn 6950 euro terug heb er maar 4 maand plezier van gehad en mijn garantie loop maar door
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten