Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Kwaliteit van de werken
Beste, Graag had ik een oplossing gezien voor de mislukte gevelreining waar we al meermaals contact over hadden. Tot op een hoogte van 4m is die gevel gestreept met grijze vlekken en jullie zaakvoerder gaf zelf al aan dat het resultaat niet goed is. De werken zijn intussen meer dan een jaar geleden en ik blijf afgescheept worden. Dit kan zo niet verder en ik wil een oplossing op korte termijn. Indien jullie geen oplossing kunnen voorzien dan kan ik nog akkoord gaan met een gedeeltelijke terugbetaling van het betaalde bedrag. 1/4 aangezien 1 van de 4 gevels mislukt is. Maar uiteraard is mijn voorkeur dat de gevel gewoon proper gezet wordt. Er werd mij al zeer veel beloofd dat ik gecontacteerd zou worden, en wil aandringen dat dit ook effectief gebeurd deze keer en een oplossing wordt gepresenteerd. Alvast bedankt voor uw contact. Mvg, Niels
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten