Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Uitbetaling pensioencontract
Geachte mevrouw/heer, Op 19/02/2024 & 17/12/2024 & 07/01/2025 heb ik om inlichtingen gevraagd i.v.m. pensioencontract 619525 van de Integrale/monument. Ik stel echter vast dat er geen enkel antwoord is gekomen op mijn mails en telefoongesprekken. Dit heeft geleid tot enorme frustratie gezien u mij ook via de telefoon verkeerde info hebt gegeven. Ik ben sinds 2023 op pensioen en mijn contract eindigde op 31/12/2024. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 24/01/2025 mij de juiste inlichtingen te geven wanneer en hoe men dit gaat uit betalen Met vriendelijke groeten, Sliggers Frank Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Betalingsprobleem
Betreft contractnummer 404094 van Maria De Nève i.v.m. contract Integrale Perspective - TESTAANKOOP bij Monument Assurance. Op 5/6/2024 hebben we een aanvraag tot uitbetaling van 475,3186 eenheden 'Testaankoop' op bankrekening van Maria De Nève. Tot op heden 19/6/2024, 14 dagen later hebben we geen enkele reactie gekregen en werd niets uitbetaald. We maken ons zorgen, we hebben het geld dringend nodig en dreigen in problemen te geraken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten