Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Reperatieprobleem is niet herstelt
Da jullie op ons vorige klacht niet reageert hebben zul ik het nog eens duidlijk maken voor ik een advocate bij betrek! Wij zijn met den niet nodigen werken zeker niet geholpen da de bus nog altijd niet herstelt was en jullie bij het uitlesen van het voertuig dat duidlijk aangaf dat de injectooren stuk waren andere niet nodigen herstellingen uitgevoerd hebben die het probleem niet konden oplossen darom vordern wij het te betalende bedrag terug da het niet in ons opdracht was! Als jullie nu nog altijd niet willen reageeren moeten wij een advocate bij betrekken! Groeten Karakurt
Reperatieprobleem is niet herstelt
Bus starte niet en is door touring met startpilot gestart naar Mobic gebracht voor herstelling maar die hebben nieuwe mazoutfilter, mazoutleiding en uitgelezen wat niet nodig was vervangen voor 615€ en Bus start nog altijd niet en nog een hoop werkuuren moeten betalen bus is nu slechter dan darvoor
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten