Meest recente klachten

V. H.
14/12/2019

rekening innen na 3 jaar

Beste Een contact (reisverzekering)afgesloten in 2015 voor de dochter en hernieuwd in 2016 liep na de periode af. Er werden geen rekeningen, herinnering of dergelijke verstuurd gedurende die 3 jaar. Plots in okt 2019 (meer dan 3 jaar na het afsluiten van het contract) krijgen we een rekening van 787,54 euro van een incassobureau om binnen de 10 dagen te betalen. We reageerden onmiddellijk met een mail (rechtsgeldig) naar het incassobureau. Deze reageerden pas na 3 weken met de melding dat ze zelf niets kunnen doen en het doorgeven is aan het bedrijf, dat zelf nog steeds geen reactie heeft gegeven.Plots krijgen we een 1ste herinnering voor de betaling van het jaar 2019 van een contract dat al 3 jaar niet meer bestaat. Bij herhaalde vraag naar antwoord per mail naar het incassobedrijf blijft het stil. Wij willen een duidelijke oplossing en een schriftelijke reactie. ASAP van het bedrijf zelf zodat dit voorgoed kunnen afsluiten.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform