Meest recente klachten

J. D.
1/09/2021

deur moet vervangen worden (al maanden)

Een van onze geplaatste deuren door de firma LIVO was niet goed geplaatst door een foute kadrering. Heel de deur was fout gemaakt (scheef en schots).De firma beloofde om alles aan te passen EN een nieuwe deur te plaatsen. DIT SLEEPT NU AL MAANDEN AAN.Een paar keer werd de afspraak uitgesteld, 1 keer stond er een plaatser maar zonder deur en 2x stonden er plaatsers met een verkeerde deur. Deze firma slaagt er dus niet in om 1 deur te vervangen in meer dan 6 maanden tijd. Intussen moeten wij telkens vrij nemen, onze schema's aanpassen, zorgen dat er iemand thuis is... Dit spelletje heeft lang genoeg geduurd. Wij eisen dat livo dringend eindelijk dit defitinief oplost EN vragen tevens een schadevergoeding.

Afgesloten
R. V.
30/09/2017

Deuren komen los na enkele jaren

We hebben 5 jaar geleden 9 deuren laten plaatsen. Intussen zijn 5 deuren losgekomen omdat er te weinig isolatieschuim gebruikt werd. We hebben verschillende pogingen ondernomen om dit vriendelijk aan te kaarten maar men stuurt enkel een offerte van 100 euro voorrijkosten en 40 euro per uur in regie. We zijn van mening dat de deuren niet na enkele jaren kunnen loskomen en zijn bereid om dit op een minnelijke manier te regelen. Dit moet niet gratis maar maar men moet eerst eens komen kijken en niet direct een offerte sturen dat we moeten tekenen.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform